ERBJUDANDE!!

Testlektion / Nivåkontroll

Erbjudandet gäller en gång per elev (gäller nya elever endast)

kr 795 70min

Ordinarie pris 1040:-

10 körlektioner

10 lektioner (35 min) & lån av bil vid uppkörning för halva priset. Spara 2100kr. Erbjudandet gäller en gång per elev (gäller nya elever endast)

kr 3700

Lån av bil ordinarie pris 1200 nu 600:-

Stora paketet

20 lektioner (35 min) Erbjudandet gäller en gång per elev (gäller nya elever endast)

Kr 8795

intensiv paket

intensiv paket 20 körlektioner (35 min). Risk 1 & risk 2. Körhäfte Spara 1975kr

Kr 11495

Körlektion HELG/KVÄLL

Per 70 min. Och 115kr extra om man har köpt ett paket.

Kr 1150

footer-klarna-logo

Avbetalning via Klarna

Vägen till körkortet

En liten vägledning om hur vägen till ditt körkort kan se ut. Du kan klicka på de olika symbolerna för att veta mer.

Körkortstillstånd

För att börja övningsköra så måste du ha ett giltigt körkortstillstånd. Ansök om det här.

Handledarutbildningen

Sedan så måste du ha gått handledarkursen. Den kan du läsa om här.

Körkortstillstånd

Teoriprov

Nu är målet i sikte, nu återstår bara körprovet. Du kan läsa mer om hur du bokar prov här.

Uppkörning

Sanningen ögonblick! Men vi litar på att vår expertis och vägledning tillsammans med ditt engagemang tar dig igenom denna stund. Läs mer om hur du bokar uppkörning här.

Teori !

Parallellt med dina körlektioner så är det även dags för dina teorilektioner. mer info hittar du här.

Riskettan

Efter det så är det dags att göra riskettan. Här hittar du information om det.

Körlektioner

Vid detta stadie har du kommit halvvägs och har lärt dig grunderna i att köra. Du kan kolla in våra körpaket här.

Risktvåan

Nu har du kommit långt och det är dags för riskutbildning del 2 som är halkan.

Kontakta oss!

Tveka inte med att höra av dig till oss med dina frågor och funderingar. Tillsammans kan vi skräddarsy vägen till ditt körkort.

Kom igång med ditt körkort idag!

Här finner du våra exklusiva körkortspaket, intensivutbildningar och mycket mer.